boy I'm running home to you

Myskväll, jag älskar myskvällar - därför måste jag skriva av mig lite thihi . Har spenderat kvällen med mamma och Anci. Kollat på Julens hjältar (julkalender från 96) heeelt underbar, absolut bästa julkalender som någonsin skapats enligt min mening! SvenssonSvensson med Allan Svensson, älskar den gubben alltså! Så sjukt rolig, snacka om att få en person på bra humör! Sen blev det ju lite Babben med Måns, Peter Settman och Jil Johnsson, bra det med - ronny och ragge is the shit ;-D haha avslutade med kvällen med Sweet Home Alabama och lite Josh Lucas *grr* haha naevars, sjukt underbar i den filmen dock.

Men nu ska jag faktiskt sova, lååång dag imorgon! Puss på er :*
image8

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja han är för snygg alltså :D

2007-12-23 @ 11:38:53
URL: http://fillihoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback