don't know what i would do without you

Godmorgon världen, vilken underbar dag!
Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, fy fan så skönt det var! Var faktiskt länge sen jag sov ut ordentligt och inte gick upp förns jag faktiskt inte kunde sova mer, lovly!

Fixade stallet på förmiddagen sen, longerade busan idag också. Har ju börjat sätta igång henne lite smått och det känns underbart. Äntligen får jag jobba med henne igen! Hon var duktig, hon har inte alls tappat så mycket som jag trodde att hon skulle göra, lyssna fint. Dock kändes hon ganska matt idag, nog lite träningsvärk i benen då hon tappade dom ganska mycket i traven. Så nu blir det vila fram till söndag. Vill ju inte köra slut på henne redan, hon är trotts allt bara bebis!

Imorgon blir det nog stan för att handla julklappar, som vanligt är jag sent ute..
Sen blir det TV-tittande och OC, what would I do without Adam Brody? ;-)

image5

Leona Lewis - Take A Bow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback