give it to me

Vilken jobbig dag, seriöst! Gick upp onödigt tidigt imorse för att vara inne i stan strax innan det öppnade.. Ja, för att köpa julklappar såklart. Och alla vet vi väl hur mycket folk det är på stan två dagar innan jul? Räcker det med att jag säger - SUCK! Fan för att stå i kö i över ½ timme för att betala.. Sagt det förut och jag säger det igen, jag tycker inte om jul! Fick iallafall med mig julklappar hem till mamma, pappa och brorsan, bara dom som får iår - jag är snål!

När jag kom hem från stan åkte jag direkt till Alexandra. Skulle rida 'lilla' Samantha. Jag tror ärligt talat att den hästen hatar mig från och med nu! haha ställde sig på två ben ganska rejält, trodde faktiskt hon skulle gå över ett tag där.. Men envis som man är gav hon sig till slut och var riktigt, riktigt trevlig på slutet =) Hon är så himla härlig att sitta på, sitter som en kung! Längtar tills nästa gång jag ska rida henne thihi

Nu har jag mockat och gjort fint till min bebo också. Hon ska longeras imorgon *jippie* Annars blir det en lugn kväll idag med mys framför TVn, morötter med dipp (jag ska försöka sluta äta godis..) Imorgon är det lill-jul hos mormor, hinner kanske uppdatera lite innan vi åker - annars hörs vi på måndag :-) love too all my friends!!!!!!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback