the x-mas show is over

Jahopp, och så var julen över också - Hallelujha!
Julen var helt okej, ganska lugn och skön. Endast farmor, farfar, moster här. Sen kom bror och Tessan en stund också annars var det ganska lugnt. Jag gav upp med att vara social vid 20-tiden och tittade på O.C istället.. Ja, kanske lite väl mycket då eftersom jag satt uppe tills klockan slog 01.30 *ooups* Menmen, helt okej kväll som sagt, tack för fina presenter :-)

Idag har vi verkligen latat oss, frukost vid 9-tiden sen bara lugn och skön dag med TV-tittande och O.C då såklart, mamma har fastnat lite! hihi Varit i stallet, mockat och gjort klart. Ska ut och fodra senare ikväll, ska väl prova nya täcket då också så pappsen blir glad. Annars ser jag fram emot torsdag, blir KINGS med Yvette och Tessan <3

Nä, nu är jag för trött för att skriva, har btw inte hittat mitt bankomatkort än :-/

Kommentarer
Postat av: Yvette

Du måste hitta det till på torsdag ;P haha..

2007-12-25 @ 18:00:10
Postat av: Klara

Hoppas du hittar nåt kul på Kings :D Jag skulle med behöva ta tag i min blogg... Meeeen inte idag ;) haha

2007-12-26 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback