what if you where here?

Spending my money on nothing. Yes så kan man väl säga.. Skulle åka till Kings idag men det blev inte så. Tur att dom ska vara kvar i Norrköping så man kan åka efter nyår :-) Åker man inte dit så sparar man pengar. Dessutom hittar man inte bankomat kortet med 2.000 kr på så blir det ingen shopping. FAN, vart har jag gjort av det där jääävla kort helvetet!? Måste säga till mamma imorgon att jag inte hittar de, för hon är expert att hitta saker (a) la laa Tessan, har du kollat i eran lägenhet?

Men, nog om det. Idag var vi inne i Hageby med Peia. Hon fick skutta av sig lite, hon tyckte det var sådär. Haha, hon har tappat sjukt mycket kondition och styrka sen vilan så ska bli skönt att börja rida henne nu så vi kan jobba med styrkan mer. Annars kommer hon inte orka hoppa i vår. Men hon var duktig, lite sliten sen igår men ändå helt ok. Sa börja öka havren igen, hellre har jag en överpigg polle istället för en latis ;-) Medina får vila idag, yesbox.

Jag saknar Billy, SOM FAN! Alltså det är helt sjukt, jag vill bara ha honom här hos mig nu! Fan, förstår inte varför vi var tvugna att sälja honom.. Varför köpte inte Issa honom!? Fan också, önskar man kunde göra saker ogjort..

HÄSTFOLK! Nu får ni hjälpa mig att välja lite (a) la laaa, vilket av dessa träns / nosgrimmor vill Peia ha? Eller aa okej då, vilket av dessa träns / nosgrimmor vill jag ha? ;-p Alla träns är i tabbaco färg med mönstersöm så de ska matcha sadel :-) jajjebjörn!

* Smal kombinerad nosgrimma
* Repnosgrimma
* Remontnosgrimma
* Mexikansk nosgrimma
* Engelsk nosgrimma
* Differens - fult men vill se om de funkar..
*
Snake Style


Btw, blir kanske krogen imorn med tessan och Carro, fritt att hänga på! mycket roligare om man är fler :-) Så , vilka hänger på? ;-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar det mexicanska, det var skit snyggt! men var har du hittat alla dessa träns? kram

2007-12-27 @ 17:13:40
Postat av: Madde

Vad är de för märke på remont tränset?

För övrigt vad fungerar hon bäst på?

2007-12-27 @ 17:18:05
Postat av: tessklintestam

Alla tränsen är Dyón förutom det sista som är ett Prestige. Just nu går hon på remont, går annars på engelsk/aachen så hon kan nog gå på vad som :-) vill ha att variera med..

2007-12-27 @ 19:25:10
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: sofia

remontränset och "snake style" tycker jag absolut! =)

2007-12-27 @ 21:37:14
URL: http://sofiabostrom.blogg.se
Postat av: Tessan

Har städat lite idag för i morn och jag har inte sett till din korthållare:( Den finns inte här.
DU ska med ut såärdetbara. Det har jag o Carro bestämt. Love yah

2007-12-27 @ 22:51:02
URL: http://tesskarlsson
Postat av: Klara

Jag gillar det första tränset :D Alla var snygga i och för sig ;) haha oh tycker att det är så svårt med "differens" tränset. det är som sagt inte snyggt men jag tror att det skulle vara bra på samtliga av mina pollisar.. svårt är det!

Ha det så kul ute idag :D

Puss

2007-12-28 @ 08:50:51
Postat av: Klara igen ;)

förresten ! Kan inte du styla min blogg nån dag om du har tid? jag vill ha en lika snygg som du :D hihi då kasnke jag orkar börja skriva igen .. hihihihihi

2007-12-28 @ 08:53:37
Postat av: Empie

lääätt pularet ;)

2007-12-28 @ 17:52:46
Postat av: Anonym

det Mexikanska va grymt snyggt, vart har du hittat det? Är ute efter ett pullat träns till min pålle, tabacco färgat det med, & det är sjukt svårt att hitta ;/ (:

2007-12-28 @ 18:27:27
Postat av: tessklintestam

hihi Jovisst Klara, visst kan ja styla din blogg ;D hihi skicka bild o grejs bara så fixar ja de ;P

2007-12-28 @ 18:27:37
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: tessklintestam

Det är ett Dyón. Finns hos de flesta butiker. Kolla med dom som har Equiline som återförsäljare =)

2007-12-28 @ 20:44:07
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: isabella

repnosgrimman är ju luuugnt snyggast:D ska införskaffa en sån, vart hittade du den där? (:

2007-12-29 @ 19:21:04
Postat av: heikne

prestige tränset helt klart, fingrade på det förra veckan. trendigt och snyggt!

2007-12-30 @ 18:16:49
Postat av: Joanna

Köp inte differens tränset, vad jag hört av dem som provat det har dem inte märkt någon skillnad alls

2008-01-03 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback