depressed

Fan. Nu känns det som att alla mina framtidsplaner bara brakade ihop. Kul..
Skulle skriva i mina ansökningar till Högskola osv idag.. Men om man ska söka t.ex. Hippologprogramet, unghästutbildar programet eller young rider programet så ska man helst ha gått en gymnasieutbilning inom hästinriktning samt gärna vara diplomerad hästskötare, tack! För det är ju verkligen jag.. Bara för att jag valde fel linje i 9.an och inte ville läsa om alla mina år när jag äntligen kommit på vad jag vill göra så ska inte jag kunna ha samma möjligheter som dom som gått en inriktning med häst? Vad är det som säger att dom ska vara så mycket bättre då, igentligen? Det kanske sitter världens jäkla dålda talang under ett samhälls program som inte ens får komma på ansökningsprov eller inte ens söka pga att den inte gått rätt utbildning i gymnasiet. Det är fan sjukt! Och jag är så jävla galet arg. Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Hade ju precis allting klart för mig hur jag skulle göra och nu bara skiter sig allting.. Helvete, den här dagen kan ta sig i röven och försvinna.. Snacka om att jag har hamnat i största jävla deprisionen nu.. Allt tack vare skola, utbildningar, stress, hästen och dåligt självförtroende.. I'm pisst off... Det enda som jag kan söka typ inom häst om man säger är hästskötar utbildningen eller tävlingskötar utbildningen.. Tack för den.. Får väl göra de då i 2 år sen söka... oooooh! :'(

Jag kommer väl hamna på en jävla ICA butik nu iallafall. Alla mina drömmar fan har spruckit.. Vi kan inte spola tillbaka tiden 3 år då? Fan fan fan!!!! Har dock chans på både bartender, au-pair samt brandman.. Men vill inte något av de just nu bara för att jag är så deppig.. BläääÄhäääÄ!!!!!


Något possitivt under denna dag är att du är söt, resten kan bara  blääääaa sig.. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Tessan

det går väl att lösa att du blir diplomerad? Ja vet inte hur länge eller va de är som ska göras.. men de måste ju gå att lösa! Ge inte upp hoppet! det är de värsta du kan göra! Puss puss

2008-04-07 @ 21:28:31
URL: http://tessanzessan.blogg.se
Postat av: Tessan

det går väl att lösa att du blir diplomerad? Ja vet inte hur länge eller va de är som ska göras.. men de måste ju gå att lösa! Ge inte upp hoppet! det är de värsta du kan göra! Puss puss

2008-04-07 @ 21:29:07
URL: http://tessanzessan.blogg.se
Postat av: Emeliepersson

Det rer sig tess, de vet ja att de gör!

2008-04-07 @ 21:29:07
URL: http://www.emeliepersson90.blogg.se
Postat av: Madde

Helt kört är det inte ju jag vet ett par kompisar som inte alls gått något med häst på gymnasiet som nu går på hippologen eller som fick komma till "provdagen"

2008-04-07 @ 21:51:43
Postat av: Anonym

vet att vissa naturbruksskolor brukar om de har platser när man göra hästskötarexamen provet, låta folk som vill göra det ta den platsen som finns kvar (konstig förklaring, men hoppas att du förstår)
Ett tipps är att kolla runt lite på det.. (:

2008-04-07 @ 22:50:43
Postat av: Melinda

Min kompis ska på provridning på Strömsholm snart, vet inte va det är för urbildning hon ska gå men hon har iaf gått Samhäll 3år och hon ringde upp och prata med dom tror jag :)
prova det!
håller tummarna iaf!

2008-04-07 @ 23:50:55
Postat av: Carro

Trist att det måste vara så men nog borde det gå att lösa på annat sätt? Finns här för dig hursomhelst, alltid!

2008-04-08 @ 16:05:41
URL: http://resultativ.blogg.se/
Postat av: cattis

vretas ridinstruktörutbildning kan du komma in på iaf, då tar du hästskötarexamen (fast det kan du ta som privatist också, man anmäler sig på nåt sätt hos ridsportförbundet) och deras praktik är giltig som praktik till hippologen.

2008-04-08 @ 22:21:41
URL: http://vaggvisaon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback