See you on monday?

Och så var det äntligen fredag! Gick väldigt trögt på praktiken idag och det kändes faktiskt väldigt onödigt att vara där då absolut ingenting hände. Men ska man ha ett MVG i praktik så är det bara att pallra sig dit.
När jag slutade träffade jag mamma på stan, vi sprang runt lite överallt och kollade runt. Träffade Cricka också, nu när han tjänar så mycket tycker jag att han kan beställa en tid hos frisören ;-) hihi. Vart ett par timmar på stan trots allt, tiden går fort när man har roligt (och stan är överproppad av människor som fått lön). Men jag lyckades få med mig två påsar hem iallafall och alldeles för mycket pengar spenderades! Blev följande små "kap"
* Svarta shorts från H&M 98;-
* Bruna shorts från H&M 98;-
* Vita shorts från H&M 98;-
* Blått linne från H&M 98:-
* Vit kort kofta från Vero Moda 199;-
* Grönt linne från Vero Moda 149;-
* Grönt festlinne från New Yorker 179;-
Lämnade tillbaka "reserv" klänningen jag köpte i onsdags. Kändes som att det var att kasta pengar i sjön om jag behöll den eftersom jag vet att jag inte kommer använda den någonting förutom då kanske på studenten. Så köpte en liten vit kofta istället som jag kan ha över studentklänningen ifall det skulle vara dåligt väder på utspringet. Hittade inte bal skor eller studentskor, inte bra! Dock hittade jag typ 10 andra par olika skor som jag vill ha nuu! Men vi får se hur mycket pengar som blir kvar efter Göteborg om jag har råd att köpa dom.. Annars blir det väl att jobba extra nästa månad.

Har varit i stallet en sväng nu, pussade på min lilla dam och pratade med Linus och Carro hehe. Ska snart lägga mig i sängen och försöka sova, upp tidigt imorgon för Göteborgs resa..
Se you on monday... ?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback