thank you

Tack! Det var på tiden att bloggen skulle fungera. Har försökt nu hur länge som helst känns det som att logga och och uppdatera, men har inte fungerat (och ja, jag vet att dom byter server eller nått). Jaja, nu är jag iallafall inne på min blogg och kan uppdatera! Ska försöka sammanfatta lite nu då, vet inte när jag uppdaterade senast?!

Peia som varit halt nu i lite över en vecka är under igång sättning igen, från och med igår. Lina henne 10min nu varje dag för att kolla benen. Sen skrittas hon på rakt spår i 15min. Ska börja jogga henne på rakt spårt på torsdag och till helgen är det tänkt att jag ska kunna börja rida lite mer som "vanligt" i ca 30min osv. under förutsättning då att hon är hel. Känns toppenbra! Har dock fått avboka träningen imorgon och nästa onsdag då jag inte vill stressa + att jag fått avanmäla till Tollstads lokala den 13/4. Anmälde istället till Hageby, stackars bebo får gå två söndagar i rad, men det ska hon väl klara.. Bara hoppas att hon håller sig frisk nu så vi kan komma igång med våra kval.

Annars vet jag inte vad jag ska säga riktigt... Jag har gått upp i vikt :-O Så nu måste jag komma igång med träningen ordentligt igen, har blivit lite lat nu på senaste tiden när det varit kallt och snö osv, men nä, skärpning tess för i helvete!! Så imorgon blir det en springtur och lite backträning tänkte jag. Sen få vi se om jag hinner på fredag och på söndag också. Jobba jobba! Någon som vill börja typ på friskis 1gång/vecka med mig? (a)

Slutpratat för idag, orkar inte skriva mer. hahaha. Puss på er mina vänner :*

JAG GLÖMDE JUUUUU!!! Har gjort en film på Billy, från våran tid tillsammans.. kolla gärna in den :')<3
KLICKA HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jättefin film me Billy! du måste sakna honom massor, jättefin ponny! Kram

2008-04-01 @ 20:10:08
URL: http://tessanzessan.blogg.se
Postat av: jennie

Det är med tårar i ögonen jag såg filmen! Ni är finast tillsammans och du gjorde verkligen underverk på den ponnyn! :')

And i know how hard it's to lose your best friend..!

2008-04-01 @ 20:58:26
URL: http://jennuth.blogspot.com
Postat av: sandra

fina ponny !
jag har oxå gått upp i vikt går på diet nu,haha.

2008-04-01 @ 22:19:46
URL: http://sandraramtzen.blogg.se
Postat av: sandra

fina ponny !
jag har oxå gått upp i vikt går på diet nu,haha.

2008-04-01 @ 22:19:59
URL: http://sandraramtzen.blogg.se
Postat av: Melinda

söta ponny! fick rysningar när han galoppera där i slutet :'D

vad heter låten på film nr 5, när du hoppar Peia hos micke?=)

2008-04-01 @ 23:58:29
Postat av: Klara

Alltså jag vill med träna på friskis men känns som om ja aldrig har tid :O Skulle behövas liksom :S

2008-04-02 @ 10:25:04
Postat av: Pontus

Åh din bajskorv. Jag satt och grät när jag såg filmen. Du vet hur känslig jag är. Och så gör du en sån film, men den så fina låt. Åh din krov, jag grät massor. Buhu..
Men jag förstår att du saknar honom, massor. Lilla älskling

2008-04-02 @ 12:04:12
URL: http://pontusblogg.blogg.se
Postat av: Kråkan'

jag flyttar till v-ås (louise haaga & malin trollnäs) rida i deras team samt jobba med att hjälpa till att rida hästarna och hjälpa till på tävlingar :)

2008-04-02 @ 17:32:04
URL: http://sofieburman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback