unbreakable..

Jag vill ha helg nuuu! miih, ska fjäska imorgon så jag får sluta tidigt, thihi.
Ska lägga mig i sängen nu och lusläsa Ridsport, thihi. Vet ni? Jag hittade faktiskt massor av fina saker i Hööks grejen som kom idag, vart ju sugen på en hel del saker. Speciellt den bruna söta oskyldiga lilla hästen (a) thihi. Hittade en häst i ridsport som jag vill ha :-| en 03:a. Kan någon låna mig 50.000 kr? Fuck att jag inte får ta lån...
Nä, nu ska jag "duna" kudden hahaha, hörs imorgon! Puss och Kram


Ooh, min kärlek och saknad ska tävla på lördag. Jag lovar att hålla tummarna stenhårt, snälla sköt dig nu! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha alla får med sig mitt ord duna här haha inte bara tessan ^^ guuud va roligt med b, kommer gå braa :)

god natt tjejen (L)

2008-04-11 @ 00:18:06
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: jennie

Hoppas det går bra på B i helgen :)

2008-04-11 @ 10:26:19
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback