Kult-film eller inte?

Något jag inte är så bra på och som jag inte är så förtjust i, det är att vänta.. Jag hatar att vänta, vad det än gäller så är det ju bland det värsta som finns! Menmen, det är någonting jag måste lära mig också, för jag kommer få vänta en hel del i mitt liv, de vet jag om..

Sitter här (och bloggar för er skull) och väntar på att klockan ska ticka iväg mot 20.00, då är det dags att rulla in mot stan och bio! Mammsen och jag ska äntligen kolla på Mamma Mia! Hoppas på att den är så bra som alla säger, det är ju trots allt en "kult-film", en sådan som man bara måste se, eller? Jag skulle vilja gå och se Sex and the city också, någon som är på? :-) Imorgon tänkte jag bjuda på en kontaktannons här i min lilla blogg. Vad gör man inte för att hjälpa sina singelvänner?! thihi så pojkar, håll utkik i bloggen imorgon ifall ni är sugna på ett förhållande, eller kanske en flört! ;-)

Visning på Sunny imorgon också, så ni får gärna hålla tummarna för att det går bra! Silverälgen markerar absolut iiingenting nu *gaaah, lycka* så nu är vi på gång, vi är snart tillbaka där vi senast slutade, underbaaaart! :-D<3 Förresten, snacka om chokad jag blev över hur några som inte har något speciellt band till en låt.. (förra inlägget). EN kommentar och då fick jag inte ens veta någon låt. Tråkiga ni är.. Är ju trots allt över 20st som läst blogginlägget, fy skäms på er! Då blir det helt enkelt inte några mer "dagens fråga" ;-p Nä, nu måste jag käka, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Så glad för din skull angående Peia :) Men Kan vi inte rida ut med våra älgar på Söndag då? ;) När tror du att vill rida? Jag är ju Leeeeeedig hela dagen :D:D

2008-08-08 @ 20:31:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback