Love in the city? hm..

Jag mår inte bra idag. Orkade inte åka ut till stallet imorse, så stackars pappa fick åka själv, Kände att jag behövde sova ut ordentligt, men ändå gick jag upp vid 9.30 svepte i mig en kopp te med honung.. Så typiskt, när jag vill och kan sova ut så kan jag inte sova ordentligt. Aja, det var väl lika bra att kliva upp, passa på att städa huset nu innan körlektionen. Jag hatar att köra bil vid 16-tiden, alla slutar jobbet och alla kör som idioter! Menmen, snart är körkortet mitt :-D Nu blev det ändrade planer helt plötsligt, ska in och hämta ut ny mobilus nu, tydligen går skiten ut imorgon.. hm..

haha förresten, värst vad jag var synlig i lördags då? hm, jag är iallafall väldigt oskyldig ;-) Förstår inte hur så många människor kunde ha sett mig då när jag själv inte såg en enda människa jag kände igen? Aja, helgen var bra haha ;-p Om jag lyckas jobba lite nu i veckan blir de utgång i helgen igen, förhoppningsvis med alla gamla goda vänner! Sen hoppas jag ju dessutom på en uteritt tillsammans med Klara och Mange ;-)

NU, blir det stan. Uppdaterar ikväll..


Kommentarer
Postat av: Mange

Klart jag ställer upp i helgen :)

Hoppas jag sitter kvar på hästen den här gången i alla fall ;)

2008-08-25 @ 12:06:47
Postat av: Yvette

Jag lovar att jag ska ringa :)

Blev lite hastigt idag för att det inte var planerat. I september åker vi :) Kanske du kan köra då ;) hi hi hi

2008-08-25 @ 21:04:12
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback