Luncha på stan

Händelserik dag idag! Red båda flickorna tidigt imorse, Peia hade damp som vanligt när jag skulle linda bakbenen, *suck* på henne! Annars gick båda helt super idag! Sunny var verkligen helt otrolig, hon blir bara bättre och bättre! Dessutom så kom jag åt henne på ett helt annorlunda sett med dressyrsadeln (possitivt). Så nu känner jag mig faktiskt taggad till dressyrtävlingen om två veckor! Peia var lite latkorv idag, ska nog höja havren lite på henne så hon kommer igång ordentligt med hela kroppen! Tror ni förresten Peisan klarar av att gå någon dressyr ibland, har hon "de rätta"? ;-)


Efter stallet träffade jag Pontus på stan för en fika. Satt på Skafferiet och åt en maffig skagenbaguett *mums* Pratade om allt och ingenting och imorgonkväll blir det bio för våran del, SATC! Yeeahjj som jag längtat! Efter fikat drog jag och familjen plus bror och Tessan till IKEA. Mådde pissilla och kunde inte stå upprätt utan att de blev suddigt för ögonen *scary*! Blev dock bättre när jag fick lite Max mat i magen!

Tävling imorgon så nu måste jag sova och få min prinsess-sömn ;-p Juste, får ju inte glömma dagens fråga!!

Hur ofta fikar / lunchar du på stan?

Kommentarer
Postat av: m

käkar på stan allt för ofta :P men fickar typ aldrig!

2008-08-16 @ 00:26:37
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: P

Ja det kommer bli vi två. godis, du jag och filmduken. UNDERBART :D Wonderbünt som dom säger i yroll. :P

2008-08-16 @ 00:54:27
URL: http://pontusblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback