Regnigt värre!

Regnig dag, usch och fy. Issa och jag red ut i spöregnet och blev skapligt blöta och kalla! Men hästarna njöt och det är huvudsaken. Peia var superfin idag, spänd när vi skulle hemmåt igen men det var bara för att Sunny och Peia gick och tände upp varandra. Sunny såg fin ut idag, Issa rider henne så mjukt och fint precis som hon ska :-)

Veckan är uppbokad mer eller mindre nu, känns inte som att jag kommer få mycket tid över till sådant jag "vill" göra. Menmen, på onsdag kommer Linnea med ut till stallet, supertrevligt! Hoppas på att hon kan knäppa lite kort också, sen ska hon få skritta lite på Peisan hade jag tänkt :-) Någon dag måste jag ut i skogen med Klara också juu :-D

Har en provridning på Sunny nu i veckan också. Usch, tänk att hon snart åker :-/ Känns lite jobbigt faktiskt, idag fick jag gå in och pussa på henne när hon låg ner i boxen <3 Hon är så mysig! Blev lycklig igår när jag kollade på filmen från "nu och då", snacka om attt hästen har utvecklats!! Hon är ju bara för underbar. Vi får se hur provridningen går, dags att boka besiktning nu också, är väl dags :-)

Nu ska jag fortsätta se Las Vegas! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Klara

önskar lycka till eller vad man ska säga när det är dags för provridning! Jag jobbar till 8 på onsdag och torsdag.. Sen är det ju ponnyspelen i helgen men med tanke på hur lite starter det är så är jag ju klar tidigt!! När kan du då? :D

2008-08-03 @ 10:46:24
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback