Släkten är värst

Imorse vaknade faktiskt jag i tid, dock försov sig pappsen istället haha. Men vi kom till slut ut till stallet efter att ha hämtat upp Tessan inne i stan. Jag satt och skrattade lite för mig själv och njöt av solen medans Tessan blev intervjuad av Folkbladet, håll ögonen öppna de kommande dagarna säger jag bara ;-) hihi mockade och gjorde iordning medans hon hade sin intervju, sedan var det dags för markarbete för Sunny och Buster. Sunnybunny var skitfin idag, lite stel fortfarande i högervarv men det är nog bara träningsvärk.. Annars är hoppningen och lydnaden väldigt bra nu! Vill hopptävla!! :-D hihi dock är de dressyrtävling på lördag som gäller, 14:04 har jag starttid,  inte så mycket starter, 12 st bara i LBn tror jag de va, skönt! Är ju bortbjuden på kvällen sen hihi Peia fick bada idag, älsklingen.. :-/<3

Annars då? Var på kalas hos storebror Fredrik, (vad lustigt de blir när man har två storebröder, ja vill ju kalla båda brorsan eller storebror!?) Grattis i efterskott iallafall! Konstigt nog tycker jag om min släkt något oerhört mycket. Jag har iallafall världens goaste brorsbarn (väldigt udda namn..) dom är sötast! Idag tycker jag om Teddie extra mycket av någon anledning, känns som att det var länge sen jag nämnde honom, eller? Sjukt, han börjar ju bli stora mannen nu! Min älskade lilla, frågan är vart hamnar när jag flyttar (om ja nu flyttar?!) kan ju inte lämna voffsi? :-O Bara för de känns som att ja "glömt bort" honom i bloggen så får han vara med på bild idag :-)<3


Dagens fråga..
Har du en stark relation till dina syskon?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag har en mycket stark relation till mina syskon. Visst hatar man varandra ibland, men är man av samma kött o blod så kan man inte tycka illa om dom, bara för en stund :) <3

2008-08-27 @ 21:23:24
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: jennie's fotoblogg

Mja nja svårt att säga bråkar ju en del men innerst inne så älskar jag väl han ändå ;) <3 Jag menar hade han försvunnit hade jag ju blivit förstörd.

2008-08-27 @ 22:33:36
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Åsa

har under hela min uppväxt bråkat med min storebror, vi har aldrig kommit överrens, sen när Tom dog för 2 år sen har vi blivit hur tighta som helst, min bästa vän nu <3 min lillasyster har de väl vart sisådär med och min lillebror har alltid varit min lilla ängel :) <3 men visst bråkar vi allihop då och då men älskar dom mer än allt iaf :') <3

2008-08-29 @ 00:48:15
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Yvette

Jag stör mig mycket på min bror.. Tycker han kan visa att han ska vara lite mera mognad och ta ansvar. Men visst har jag många roliga stunder tillsammans med honom, och jag skulle ha otroligt tråkigt om jag inte hade honom :)

2008-08-29 @ 21:36:09
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback