Summer ?

Jag är fortfarande helt lyrisk över min nya blogg! hihi, den är ju så snygg!

Denna dag har faktiskt varit bra, om man bortser från denna sjukt långtråkiga kväll. Gick upp vid 9 imorse, tog en promenad med Teddie i skogen, vi gick väl iallafall 1,5 km suuperskönt! Och jag har inte ens tänkt på chips änsålänge idag så mitt nya liv har ju iallafall börjat bra ;-)

Åkte ut till stallet vid 14-tiden och fixade iordning, sen var det dags att rida ut med Klara! Idag var det bebisarnas tur, haha Klara red Panzar och jag Peia. Oh hon är så töntig min lilla dam och då ska hon vara ett år äldre än Panzar, de kan man ju inte tro i vissa lägen! haha Jag vill att Peisan ska få Panzars steg, fy fan snacka om att hästen är lätt på foten, bara flyger fram!! Klara, jag är skapligt avundsjuk på dig just nu ;-) hihi ser redan fram emot nästa ridtur, får hoppas på bättre väder då! <3

Sunny gick dressyrträning i ridhuset. Hon var sjuuukt stel och allmänt tråkig i början av passet, gick bara och stressade upp sig själv. Så det blev 20min skrittarbete innan jag ens kunde tänka på att börja trava. Sen släppte hon efter och då blir hon ju bara sååå underbar! Älskade lilla häst, gör så ont att veta att jag snart ska behöva skiljas ifrån dig.. Men men, idag fick jag klart för mig vad vi måste hårdträna på inför tävlingdebuten. Halter, uppridningar, övergångar, galoppfattningar ;-) hihi ganska mycket igentligen men äh, jag åker inte dit för att vinna. Blir superglad om hon får 50%, får hon inte de deppar jag inte ihop! :-) Älskade lilla häst, provridning imorgon igen.. Btw, checka in nya dressyrtränset.. som hon typ inte kunde ha xD hahaha

Vi matchade snyggt i brunt och rosa idag ;-)

Kommentarer
Postat av: Klara

Peia och Panzar = Älgar i silver och brun :D Panzar var ju lite mupp idag ;) haha du skulle sett honom på vägen hem sen, varje gång han gnäggade var han tvungen att hoppa upp i luften med, trodde benen skulle gå av på honom :P Panzar och jag är ju alltid lediga för en skogstur så säg bara till när du vill :D<3 Jag hänger btw gärna med på bio i helgen om du inte hittar någon annan partner ;) hihi

2008-08-12 @ 20:38:28
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Va fin, hihi hon passade ju bra i mitt rosa dressyrschabrak :D <3

2008-08-12 @ 21:07:21
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: alexx

60% lätt, ni är så fina (A)

jag råkar bara vara liiite kär i henne ;)

2008-08-12 @ 22:20:13
Postat av: Anna

Rosa och brunt är en fin kombination, sen att hästen är supersnygg gör ju inte saken sämre ;-)

2008-08-13 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback