från allt till inget

Är det någon mer än jag som bli veckovild såhär under sommaren? "Vad är det för dag, vad är det för vecka?" Det är skitjobbigt! Idag när jag vaknade var jag helt säker på att det var onsdag tex då blev jag nästan arg och besviken när mamma sa att det var tisdag, inte vet jag varför.

Idag vart jag lite sur. Jag hatar människor som inte kan hålla sig till saker som man bestämt, ljuga om saker som alla vet är falska. Dessutom är jag så irriterad på människor som inte kan ta ansvar på sitt egna levande djur! Vad är det för fel igentligen? Äger man tex. en häst så har man ju ett ansvar att se till att den fodras tre gånger om dagen, går in och ut ifrån hagen om dagarna, att det finns mat och vatten till den varje dag. Man förlitar sig väl inte på andra människor utan att ha pratat med dom, eller?! Jag känner att folk behöver prata mer med varandra, de måste bli en förändring, skärpning för fan!

Anyway. idag gick hästarna 5 minuter i ridhuset. Imorgon blir det lättare dressyrarbete för Sunny :-) Vet inte om Linnea skulle komma imorgon? Har inte hört någonting ifrån henne.. Annars blir det bio imorgonkväll med mammut! hihi fick mitt A.S sett idag, såå fint :-D Sunny var så jävla snygg i det! Hoppas hon kan få använda de på tävling någon gång innan hon säljs, men de är väl inte så troligt antar ja :-) Peia var snygg i schabraket, men hon är sååå ful i öronhuva haha. 

 

Tack förresten för alla svar angående fotograferingen i gårddagens inlägg! Jättekul att det var så många engagerade, tack tack tack! men nu ser de ut som att de har löst sig och har det inte de så har jag ju ett antal jag kan ringa till :-) hehe någon får ju gärna komma ut och fotografera Peisan sen när hon blir bra också, skulle vara roligt!

haha jag glömde min mobil i stallet igår, klaantigt xD Hade x-antal missade samtal när jag kollade på den idag, oops. Aj, nu är den tillbaka iallafall, lika störd och jobbig som förut.. Skönt de ska bli med ny mobil!! NU är de allsång, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ett stallmöte behövs snarast, har snackat me linus. Förhoppningsvis om alla kan blir det torsdag kväll ! Tack o lov,inte så kul om de blir mer missförstånd, har blivit tillräckligt. Och fotograferingen löser vi de har ja ju lovat ! <3

2008-08-05 @ 20:21:33
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: alexx

ditt ena schabrak är kvar hos mig och din knoppgrejsak ;) bara så du vet att jag har koll på att jag har det ;D

sen har jag skrivit en presentation ordenkligt ;)

2008-08-05 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback