Rea = mycket shopping?

Red ut med Klara idag. Först en sväng i skogen med bebisarna, därefter en tur på stubbåkern med "dom äldre damerna" hihi, gick bra! Sunny var bitchig som fan bara, fick jaga henne i hagen för att hon skulle komma in. Sen vägrade hon stå still när jag skulle hoppa upp. Antagligen trött sen igår så de var bra att hon fick gå lite lugnare idag.. Imorgon är det dressyrträning igen. Hoppas på att vädret blir bra så vi kan rida på stubben! Mamma proffsfotograf ;-p


Efter stallet åkte mammut och jag till Avantia, rea!! Köpte mig ett par helskodda vita ridbyxor för 300kr, ett par marinblå helskodda ridbyxor för 400kr samt ett par grå equiline lindor för 200kr. Toppen! Skulle köpa ett par grå helskodda ribyxor också, men dom kostade 700kr och då sa jag ifrån, för så snygga var dom inte. Meeen jag älskade dom så nu måste jag försöka hitta liknande till ett billigare pris, måste ju ha grå bralls ;-) thihi

Sitter här och tittar på hästhoppningen från OS på TV. Jag blir helt chockad, de högst tippade går mer eller mindre sämst! Jag menar MMB, 4 fel hallå?! Jag var helt säker på att hon skulle vara felfri rakt igenom.. Jag hoppas alla såg RGB's runda, så snyggt ridet! Visst tappade Ninja lite rygg i slutet men som dom kämpade, första helt felfria, jag måste vara ärlig och säga att jag inte är chockad! Ingen kommer dock någonsin slå mina favoriter, mitt favorit par! Tänk att få äga SB lixom, tjohoo! Jag vill betäcka Peisan med honom, men dom pengarna finns inte ;-) hehe

Till Dagens fråga nu då. Det är förresten jättekul att det är så många som svarar på Dagens fråga, ska försöka köra varannan dag hästfråga och varannan dag "vanlig" fråga. Har ni några idéer på frågor så skriv! :-)

Vilken är din favoritryttare och häst, varför?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lätt Roffe :D Men sen är det ju klart Brink och Briar!

2008-08-17 @ 17:24:27
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ekipaget på bilden är ju bara mumma! <3 äääälskar den hästen!

2008-08-17 @ 17:34:39
Postat av: malin

Svårt o välja en liksom... :) Gillar Cumano, så snygg o va han hoppar... Ryttare jag gillar är Steve Guerdat, Rodrigo Pessoa, Roffe & Malin då... och i Sverige är det ju Fredrik Spetz & Jens Wickström som rider bäst tycker jag! :)

2008-08-17 @ 17:34:56
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar Pessoa, och sen en fransk tjej,Eugenie Angot, sen en jag inte kommer på namnet på och Roffe. Dessvärre missade jag hans runda idag =( så surt.

(förövrigt en väldigt kul blogg att läsa! fortsätt så! =D )

2008-08-17 @ 17:51:05
Postat av: jane

Helena Lundbäck, jag tycker inte hon rider så väldigt snyggt, men hon är en grym fighter och hon är kort och liten men hon försöker rida ihop sina stora hästar så gott hon kan och jag tycker hon gör det bra :) sen va min favvishäst Mynta, också liten och en riktig fighter, nu tycker jag om Okidoki :)

2008-08-17 @ 23:46:10
Postat av: Rebecca

Rodrigo Pessoa och Rufus :D

2008-08-18 @ 10:35:28
Postat av: Amandaa

hur kunde jag glömma honom :O ?

2008-08-18 @ 20:08:08
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Pessoa helt klart & Rolf-göran.. Blä för helena..

2008-08-18 @ 22:28:37
Postat av: m

meredith michael beerbaum - shutterfly, för do är så j*vla oslagbara!

2008-08-19 @ 22:07:47
URL: http://melindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback