Rix Fm Festival

Vad är det för fel på detta väder?! Ena sekunden spöregnar det, andra sekunden är det strålande sol för att sedan övergå storm! Hatar när det håller på att skifta så in i helvete..Jag blir rastlös och irriterad över vädret haha, dessutom är det ju sjukt svårt att veta vad man ska ta på hästarna på morgonen  när vädret är så ojämnt! Idag fick dom, som nästan alla dar, gå nackna. Peia tar bara av sig flughuvan och Sunny lyckas på något vänster få upp täckerna..

Idag longerade jag Sunny. Hon fick trava runt i en väldigt låg avslappnad form så ryggen kom upp ordentligt och bakbenen kom igång. Hon såg jättefin ut, riktigt avslappnad och långlingerad nacke fick hon, fining! Peia gick styrketräning i skogen idag. Vi klättrade några gånger i backen, skrittarbete i skogen och galopperade på småvägarna. Hon var kalasfin idag! Vet inte vad jag ska hitta på med dom imorgon, lite markarbete kanske? Hm..

Ikväll är det Rix FM festival, jag är för det första jättebesviken på artisterna som är med iår! Och för det andra så ska tydligen inte Gert vara med ikväll och det är ju han som gör halva showen, men jag vet inte om jag tror på de. Det är ju avslutning för hela festivalen så visst måste Gert vara där, eller? Jag hoppas vi ses där!

Dagens fråga! Den var svår idag, alla frågor ja kom på passade inte in i inlägget.. Men mått som ja hatar:
Har du någon gång blivit dumpad / dumpat någon?

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, jag dumpade ju mitt ex, inte roligt =(

och dumpad har jag jag blivit många gånger, blä

2008-08-20 @ 17:09:44
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dumpat ett antal ggr. Senaste mitt ex. nu i veckan. :/

2008-08-20 @ 17:55:33
Postat av: m

nej, förhållande suger

2008-08-20 @ 18:00:29
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

både dumpat och blivit dumpad :/

2008-08-21 @ 00:20:20
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback