Bad.. soooo bad!

And it's monday again! Helt sjukt trött idag, kroppen känns totalt död. Men jag överlever. Gårddagen var trevlig med basket med dom vanliga basketflickorna, alltid lika kul. Dock var början igår helt gaaalet rolig, vilken jävla blick jag fick! haha stackars Martina ;-) Ser fram emot nästa match, vi hoppas på att det blir vinst då, precis som de blev igår (Dolphins-Jämtland). Sitter hos bror just nu, gillar hans lägenhet. Vill också flytta och bo själv, en av mina stora drömmar nu. Men innan man skaffar eget måste man ha ett fast jobb, någonting jag inte har just nu.. Orkar inte skriva mer idag. Mer än att jag tycker om dig ditt saknade pucko, undrar när du ska förstå de.. Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tkr synd om mig själv.. fast jag vill nog också ha en sån blick, dock av annan anledning ;) haha.

2008-12-22 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback