I can’t stand how much I need you

Vilken underbar dag det varit! Solen har strålat som om det vore vår och det har varit skönt ute. När klockan ringde kl 08.00 imorse var det dock inte samma lycka, ville bara somna om och skita i allt, men nä, så skulle jag aldrig göra. Klev upp och åkte till stallet som vanligt istället! Red ut en sväng på min lilla pärla som skötte sig exemplariskt idag, älskade lilla monster! Fick hjälp av pappsen att mocka och fixa, tack papps! Åkte och lämnade golfen efter stallet, nu jäklar ska den dumma blinkersen fungera. Varit ute och promenixat med Teddisen ett tag, mys som fan! Nu ska jag dricka varm oboy sen fixa mig lite lunch, därefter ringa ett litet samtal .. :-) pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback