It won't be long before I get you by my side

Fyfan så sliten jag är idag! Kunde inte somna igår, satt och tittade på Bodyguard tillsammans med mamma och pappa, när den var slut övergick jag till slutdelen av Titanic. Förstår inte varför jag varje gång gråter när jag ser Titanic, trots att jag vet hur den slutar osv.. Kan det vara för att man på något sett vet att de är en verklig historia, eller? Anyhow, kunde iallafall inte somna när den var slut. Kan ioförsig också bero på den stora feta grå katten jag hade i sängen hela natten. Menmen, upp imorse när klockan ringde, pappsen fick släppa ut hästarna medans jag gjorde iordning Peisan. Hoppträning för KB idag vid 9.45. Peisan är sådär skapligt rolig att rida när hon inte fått varit ute någonting innan, men det gick bra, jävligt bra faktiskt! Hon var skitfin på slutet, idag gjorde hon toppensprång och tror bara hon vek sig över hindret en gång. Dessutom bara ett enda kaprillisprång under hela lektionen, duktig Peisan! Hem direkt efter stallet sedan för att gå promenad med voffsingen och käka lite lunch. Har inte gjort speciellt mycket idag faktiskt, har varit så seg i kroppen. Väntar som en galning på att få lite sms, men nä.. Ni får se en eller två bilder istället denna dag :-)



Och får er som frågar (som inte verkar ha förstått de ännu), ja Sunny är såld.

Kommentarer
Postat av: alexx

och när såldes hon? :O det har inte jag ens fattat ;D

2008-12-17 @ 21:26:08
Postat av: alida

klänningen är från nelly.se =)

vart har sunny hamnat nu då?

2008-12-17 @ 22:48:49
URL: http://peplis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har inte skrivit att hon är såld ens!

2008-12-18 @ 00:11:02
Postat av: Emelie

Det är nog ingen som förstått att hon är såld .

2008-12-18 @ 07:41:23
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

har inte heller fattat att hon är såld :/ trodde att hon stod kvar hos linus bara lr ngt. vart hamnade honoch varför tog du bort inlägget om henne? :/

2008-12-19 @ 16:04:45
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: lina

:o vart är hon nu då? varför har du inte skrivit något om henne? :/

2008-12-19 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback