Jag har blivit utmanad !

Självklart antar jag utmaningen! Tänkte bara skriva lite snabbt om dagen först. Flyttade Peisan idag, älsklingen. De blir billigare och bättre såhär, hoppas på att de funkar! Stallet hela dagen, mocka ur boxarna, strö på nya boxaen, flytta saker och in me saker osv osv. Heeelt slut i kroppen nu, kommer ha galen träningsvärk imorgon haha, men får stå ut. Imorgon måste jag städa bilen, bajs på de. Sen måste ja in till stan, bajs på de.. Anyhow, nu till utmaningen!

Jag har blivit utmanad av Sofia.
Tre saker jag gör när jag vaknar:
Snoozar
Suckar
Går upp
Tre saker jag måste ha under dagen:
Mat
Teddie 
Kaffe
Tre personlighetsdrag på mig:
Nörd
Extremt lättroad
Knäpp
Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Peisan
Festar
Vännerna
Tre saker jag är rädd för:
Gå in i ett förhållande och bli sårad
Att framtidsplaner spricker
Att inte få ett jobb jag älskar
Tre saker jag drömmer om:
Pengar
Äkta kärlek
Framgång
Tre personer jag utmanar:
Alida
Yvette
Burman

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Tessis.

Har du bytt stall? Vart står du nu någonstans???

Kramis från Marie.

2008-12-03 @ 21:38:49
Postat av: Ponta

Vart har du flyttat?

2008-12-03 @ 23:04:01
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com
Postat av: Åsa

skulle inte sunni flytta med?

2008-12-04 @ 12:16:38
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: tess

Marie:

Ja, jag har flyttat. Vi kan ta det på msn! :)

Pontus:

Vi kan ta de på msn ..

Åsa:

Sunny är såld.

2008-12-05 @ 13:40:35
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback