kan de vända nu ?

Känns bättre idag, mycket tack vare Martina och Linnea. Tack för en toppenkväll, kände mig extremt lycklig ett tag! Dock är jag fortfarande besviken på vissa människor, blev inte mycket sömn inatt, låg mest och var arg, irriterad och ledsen. Men de verkar gå åt rätt håll nu, känns de som.. Vissa har lite att be om ursäkt för, men de får dom komma på själva.  På tal om annat, ser verkligen fram emot helgen, ska bli underbart att släppa loss lite! Gäller bara att spara en hundring så jag kan gå ut nästa helg också ;-) haha vi basketflickor planerar i förväg hahaha, riktigt bra match idag, sjukt kul! Så tack Martina och Linnea :-) Nu tänker ja sova ..

Kommentarer
Postat av: Martina

Nu blir jag så glad av att höra att du hade kul :D Jag tyckte också det var skitkul, vi får göra det till en vana det där :p

Planering inleds ikväll :p

2008-12-03 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback