köra i diket ..

Galet ont i halsen idag, hade ingen röst imorse när jag vaknade. Lät som en jobbig liten mus haha, stackars dom som tvingades att lyssna på mig just då. Anyhow, hästen vilade idag. Går inte att rida ut utan snösulor såhär i blasket.. Ska det vara snö, låt den ligga kvar! Hatar blasket som blir, snorhalt blir det på (dom oplogade) vägarna också.. Soom jag slirade idag, trodde seriöst jag skulle åka i diket! Jävla bil, med vinterdäck ska de fan inte slira så jävla mycket haha åkte hem efter stallet och tog de lugnt, käkade lunch och gick långpromenad med voffsi. Nu tråkar jag framför datorn, eller just nu skrattar jag åt Martina haha. Måste snart fixa iordning mig, blir Max till middag idag (skapligt onyttigt men faaan va gott), sen blir de  match och därefter Idolfinal och fredagsmys! Can't wait ;-) PUSS på er!

"Går det bra bubben?! Är det dags att fråga hur det gick..." 
hahaha 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blir SM i spinn med framhjulskrafs ;)

2008-12-12 @ 16:46:00
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-12 @ 23:18:31
Postat av: Martina

dumma kommentarer som inte vill laddas upp :| kanske kommer två sen .. who knows?!



Dumma bubbelito som inte var där .. he's my bitch^^

kommer bli seriös spaning nu i veckan ;D

2008-12-12 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback