nysattacker och rinnande näsa

Jupp, nu är förkyldningen igång igen. Jag som lyckats att hålla mig frisk från skiten denna höst har åkt på en värsting nu istället. Orkar ingenting, nyser och snorar i ett. Sitter här med en stor kopp honungste för att försöka bli frisk och om inte annat försöka få tillbaka min röst! Imorgon har jag ju blivit bjuden hem till Martina för Guitarr Hero kväll, någon som jag inte vill missa!! Dock är det kanske inte så klokt att åka dit om jag är så här sjuk som jag är idag, hoppas på en förbättring till mogondagen. En dag som denna vill man bara ligga i sängen men ett stort täcke över sig och bli ompysslad, få lite mysiga kramar och pussar.. kanske kolla på en bra film också hihi mm så mysigt.. come home ?

Tog stallet på förmiddagen som alltid, var heeelt slut efter mockningen. Så blev ingen ridning eller galoppövning idag, fanns helt enkelt inga krafter till det. Borstade på pärlan istället som baara ville ut i leran, kändes skapligt onödigt att stå och bortsta henne när hon ändå går ut och skitar ner sig, men vad gör man inte för sin älskling?


Kommentarer
Postat av: Linnea

bli frisk unge :) <3

2008-12-09 @ 20:12:41
URL: http://linneadominder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback