Torsdag..

Blandade känslor när snön låg på backen imorse när jag vaknade. Har längtat jättemycket efter snö, men med tanke på att det var + grader ute visste jag samtidigt att det skulle bli slask och skit med en gång så blev jag inte alls glad.. Åkte till stallet och fixade iordning allting, ihopsläppet med ponnysarna gick bra. Peisan kommer nog trivas med dom små filurerna om ett tag. Red bort till ridhuset med Peisan idag, kände att det var välbehövligt då hon vilat i två dagar nu. Hon var lite busig men de gick bra, red lite lösgörande när jag väl kom till ridhuset (tog förresten 15min att skritta lugnt bort, perfekt fram och avskrittning!), hon var fin, dock märkte jag att hon går fruktansvärt mycket på dubbla spår i galoppen, inte bra! Ska ta tag i träningarna ordentligt efter nyår, just nu har jag inte råd. Dessutom vill jag skaffa en dressyrsadel först. Någon som har en att låna ut till den 14/12 förresten? (32 eller normal/vid i bom). Under eftermiddagen har jag tagit det lugnt, inte mått särskilt bra, börjar antagligen bli förkyld. Åkte in till Linnea och lämnade hennes saker och passade på att gå en pratsam promenad tillsammans med henne, alltid lika skönt. Imorgon blir det krogen, någon mer som ska ut imorgon? :-) Hör av er isåfall, vore kul att träffas, vem de än är typ hihi. Nu ska jag dricka varm oboy med grädde! Puss på er <3

En riktig vän, är en människa som vet mycket om dig och trots det fortfarande gillar dig..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du flyttat med peia?

2008-12-05 @ 07:25:50
Postat av: maria!

vart har du gjort av Sunny då? har du kvar henne på det gammla stallet! :D

2008-12-05 @ 10:50:43
Postat av: tess

Sandra:

Kan ta de via mail eller msn, inte bloggen.



Maria:

Sunny är såld..

2008-12-05 @ 13:41:16
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: sofia

Min dressyrsadel är ju till salu. köp den, billig =)

Normal/vid bom. kanske funkar? =)

2008-12-05 @ 18:19:08
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback