klinikbesök hela dagen lång

Då känns det som att måndagen är över äv en denna gång. Varit på kliniken med Sunny hela förmiddagen, känner mig helt slut nu. Hur de gick kan jag tala om för er som är väldigt intresserade på msn, ni andra behöver inte veta, ni får fortsätta att vara nyfikna.. Gjorde galoppövningen på Peisan, skitfin var hon idag. Galoppen och rytmen kändes kalasbra, dock skulle hon behöva göra en extragång i vänstervarv så hon blir starkare där, får tänka på de till nästa gång. Imorgon passar det perfekt att hon vilar, ska ju iväg med Martina och Linnea, ser verkligen fram emot de! Ska ringa Amanda någon dag i veckan också och se om hon har tid att ses :-) Måste bli bättre på att höra av mig till vännerna. Va mer? Hm.. Jo, flyttar ju i veckan också, ska bli så himla skönt! Vill verkligen därifrån nu, så trött på de så ska bli skönt att komma bort. Ska slänga ut D70n på annons nu också så den blir såld så jag kan köpa min nya älskling ;-p mohaha har inte mer att tillägga idag tror ja, händer i princip samma sak varje dag så blir ju ändå  inget kul att läsa! Ska börja med dagens fråga igen efter nyår hade jag tänkt... PUSS På er!

 
skitbild från hoppningen i lördags, samt en på sötkorven idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du flytta eller byta stall? Lite nyfiken här :)

2008-12-01 @ 17:16:54
Postat av: cilla

hjälp till att rösta fram rolf göran bengtsson i årets jerringpris.

Visst vore det roligt om roffe vann, har vi inte redan tillräckligt månnga gånger sett priset gå till friidrottsmän eller zlatan. Hejja roffe!



https://www.questback.com/sr/jerring08/



2008-12-01 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback