du är allt för mig

Gårdagen var helt okej, det blev nog lite för mycket för mig där ett tag. Men det var trevlig, blev lite arg mot slutet men jag har bara mig själv att skylla. Men sålänge jag är med Martina och Linnea så ler jag iallafall och det är de viktigaste! Tack Linnea att jag fick sova hos dig också. Var galet avundsjuk idag på Martina som var på invigningen av Stadium Arena, grymt avundsjuk ska jag lova, menmen. Har tagit det lugnt under eftermiddagen, kollade på Mamma Mia tillsammans med mammsen innan vi åkte till Leifen och Camilla och grattade Leifen en snabbis. Sedan full fart mot stallet och hoppträning. Peisan var duktig, dock inte piloten. Förstår inte vad i helvete jag håller på med!? Gaah, rid människa, galet arg och besviken på mig själv och min ridning. Menmen, får hoppas på en ordentlig förändring efter nyår när jag börjar träna för DS.Anyhow, film håller ja på att ladda upp på youtube och bilder finns på pixbox.


Nu ska jag sms bomba folk hihi. Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg jättefint ut! :D

2008-12-07 @ 00:37:56
Postat av: Martina

sms bombning låter fint ! haha

2008-12-07 @ 11:35:17
Postat av: Anonym

var har du filmen på youtube?

2008-12-07 @ 22:43:03
Postat av: tess

sök på tklintestam ..

2008-12-08 @ 13:12:29
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback