Utkast: Great day! ...

Great day! Tog mig faktiskt lite sovmorgon idag för en gångs skull, till kl 10.30, de ni! Blev sedan lugnt fram till lunch då det bar in till Vilbergen för att hämta Martina. Vidare mot Stadium Arena och div.1 match mellan Dolphins-Eos. Älskar vi dom skånska grabbarna eller vad!? Självklart satte vi oss på "deras" halva så jag fick höra den underbara skånskan. Vet ni att skånskan kan få mig att skina som en sol, bara att höra den.. *minnen* Anyhow, matchen i sig var skitkul, mycket tack vare den underbara speakern. "Den satt som.. svisch" hihi "Mikka.. Mikki.. Den kvicka lilla guarden" haha oj vad jag skrattade! Tummen upp även för spelet denna gång, super spel gav vinst till Dolphins pojkarna! Efter matchen blev det att köra hem Martina för att sedan springa upp till bror, checkade lägenheten (gaaalet snygg, helt i min smak), bjöds även på kaffe och bulle, tackar man tackar! Åkte hem och latade mig ännu lite mer innan jag åkte in till stan och hämtade upp Linnea som var gullig och följde med till stallet. Ingen ridning idag utan mockning och borstning var damen som hade klart och tydligt rullat sig i den värsta skiten.. Imorgon blir det markarbete för hennes del! Hem för att se dansbandskampen, final!! Vart så jävla arg och besviken när Larz Krizters vann, heelt fel och inte logiskt för fem öre.. Scotts skulle vunnit, dom har varit klockrena genom hela tävlingen och gjorde finallåten, (min favorit förövrigt) Inget stoppar oss, nu helt galet bra i acapella.. Men räckte tydligen inte. Anyhow. Precis kört hem Linnea, fick världens sötaste julklapp av henne! Två st blinkande shottglas, så jävla snällt! Tacktacktack, blir att lyxa till de på nyår med mina blinkande glas hihi nä ska sova nu. Blir en lång dag imorgon, men jag längtar ;-)
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey, skåne ska de va! :D

2008-12-21 @ 03:08:28
Postat av: Yvette

vart blir de nyår :P?

2008-12-22 @ 09:09:22
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback