Stress och ångest

Sjukt roligt igårkväll, var länge sen jag skrattade så galet mycket. Det är lite sjukt igentligen, att man kan skratta så mycket på andras bekostnad, eller hur man nu ska kalla de ;-) haha kul var det iallafall och lag lovar att bilderna sparades och kommer ta's fram när dom minst anar de! haha dessutom har jag numera bildbevis på vissa saker ;-p

Idag då, en helt vanlig måndag typ. Stallet på förmiddagen, red ut en sväng på galna grå. Tack gode gud för gramanen haha. Hon skulle behöva galoppera av sig lite, får se vad de är för väder imorgon om jag ska rida bort och köra galoppövningen med henne.. Hon är pain in the as just nu under brunsten, herregud! Tur för hennes skull att hon är söt och att jag älskar henne ändå. Gick en sväng med Teddie också, buus! Måste dock tillbaka senare och fixa iordning ensilaget då det var slut imorse, not nice. Nu ska jag skriva lite nya cvn:n och skicka iväg. Trött på att gå hemma hela dagarna och inte få ut en krona i månaden, nu får det fan vara nog på de.. Tro mig, jag söker förtillfället allt som finns! Har panik inför jul och nyår, inte en julklapp är inhandlad och jag vet inte vart jag ska vara på nyår eller vad jag ska ha på mig, illa! Till jul önskar jag mig ett arbete med bra lön, ny bil och en etta inne i stan hahaha ;-)

En liten fråga till er nu, vad har ni önskat er denna jul? Något speciellt? :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag önskar mig egentligen inget speciellt, mer än baby saker och en häst skulle ju inte sitta helt fel :P

2008-12-08 @ 16:06:23
URL: http://mummsigamalin.bloggproffs.se
Postat av: Tessan

En vit jul !

2008-12-08 @ 17:49:58
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har önskat mig en lägenhet =P



Jag har letat jobb i 1½ år, hoppas du har bättre tur än mig. Ska ta tag och söka ALLT skit jobb efter nyår. Jag vill inte bo hemma längre =P

2008-12-08 @ 18:12:05
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: Martina

SJUKT roliga bilder, jag är för bäst som fixade dem :D haha

De små pojkarna har ingen aning om vad som komma skall ;)

2008-12-08 @ 18:23:58
Postat av: m

buuhu ja vene vad ja ska önska mig:(

2008-12-08 @ 19:20:46
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Sophia

Jag önskar mig bara en ny mobil och grejer till hästarna :)



Vad är det för galoppövning du gör? :)

2008-12-08 @ 22:19:24
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

mamma och pappa har fått stå för collinas veterinärkostnader nere på strömsholm då agria strular och påstår att hon endast är livfförsökrad hos dom så har inte ens sagt ngt jag önskar mig, bara så glad dom hjälpte mig med de och de kommer dom få göra i början av jan också när vi ska på återbesök :/



men annars skulle en JW hjälm sitta fint, en systemkamera och lite sånt :)

2008-12-09 @ 09:08:40
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Cilla

Min högsta önskan är att hitta en häst snarast, gärna innan julafton! Och i så fall blire väl hästprylar som står på önskelistan :) Hm, önskar mig faktiskt inget vanligt tror jag.

2008-12-09 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback