Wish we never broke up

Hej på er mina kära vänner! Imorse var det huur lätt som helst att kliva upp när klockan ringde vid 08.00, sovit som en liten prinsessa inatt. Fixade iordning allting på morgonen till Peisan, därefter blev det en rakning för Peis.. Behövdes, allt hade mer eller mindre växt ut igen och det såg inge snyggt ut. Dock blev jag lite besviken, för denna gång när jag klippte henne blev hon nästan vit!! Förra gången blev hon mörkgrå, illa, jag som inte vill ha en vit häst *ängel* menmen, de växer snart ut igen ;-) hihi Efter rakningen blev det en skrittur upp till ridhuset. Jobbade henne på läxan vi fick i onsdags, övergångar och lydnad samt flytta in rumpan. Gick skitbra, idag var hon verkligen genomriden och fin! Älskade lilla häst, tycker om henne när hon är såhär haha. Efter stallet blev det hem och hjälpa mormor med att bränna CD-skivor och självklart var mitt brännprogram helt cp! Menmen, löste sig tillslut och då var det dags att köra mamma och Anci till Silvana för klippning. Sedan en snabbis på stan och fika för att sedan hem och lämna dom och åka ut och hämta Alexx. Körde den lilla sötungen till Feffe och fest i Sörping. Gullungen, ska bli så kul när hon kan hänga med ut på krogen sen och festa ordentligt ;-) hihi Nu sitter jag här med Teddie och kollar på någon dålig film, måste ju hålla mig vaken. Ska hämta och köra hem Alexx inatt! Kanske åker ner en stund och kollar hur de är på den där festen sen ;-p haha PUSS!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker hon blev fin i den färgen! (A) :)

2008-12-19 @ 22:12:55
Postat av: Åsa

ja jävlar va de hade vuxit haha ;D men jag tycker hon va snygg i dne färgen :D

2008-12-20 @ 03:52:08
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Carro

Tyckte också hon blev jätte fin i den färgen :) och så blir de så blanka och fina när man klipper dem ;) jag har fasiken klippt min 3 ggr och snart måste jag igen ;)

2008-12-20 @ 12:44:39
URL: http://carolinerydberg.blogg.se/
Postat av: alexx

du är bäst och jag längtar så tills jag blir 18! :D

2008-12-20 @ 16:38:38
Postat av: Elin

Snygg häst:} vad har hon för stam?

2008-12-25 @ 22:37:13
URL: http://elinsandell.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Söt häst :)

2008-12-26 @ 18:47:28
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback