empty room

Igårkväll kom Tessan och Linnea som en jätteöverraskning hem till mig! Gud så chockad jag blev, men kul var det! Superkul verkligen att ni kom flickor, var härligt med lite sällskap. Vi hade det lugnt och skönt med bra filmer på TV samt chips och godis - jag syndade igår! Imorse väckte hunden mig vid 05:30 och ville gå ut, skithund sa jag bara och somnade om. Vi gick ut strax innan 8 på långpromenad med kameran. Fick faktiskt några bilder som jag är ganska nöjd med. Vi satt faktiskt en stund uppe vid sjön och kollade på fåglarna, mysigt!

   


Idag red jag dressyr på min lilla pärla. Hon var duktig. Men hon är fruktansvärt lat till dressyrarbete, hon tycker verkligen att det är skittrisst! Men allt kan ju inte bara vara roligt här i världen, eller hur? Jobbade ganska mycket med galoppen som har blivit så fruktansvärt underbar att det är farligt alltså! hihi traven behöver vi jobba mycket, mycket mer på! Ska ringa Lotta i veckan och se om vi får komma och träna. Imorgon blir det en tur i skogen för min och peias del, myspys. Ska kolla runt lite på dressyrsadel nu tänkte ja, måste ha en!!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback