happy valentine's day

Valentine har namnsdag idag.. Det är som sagt alla hjärtans dag idag. Yes och vad gör jag? Sitter hemma "ensam", fan vad trött jag är på det här nu! Pratade med Sofia idag på praktiken, hon berättade om sina planer inför kvällen med pojkvännen och vad han hade gjort för henne osv, jag blir så jävla avundsjuk! I need som fucking love nuuuu! Nae, ska sluta deppa nu, har ju voffi! <3 Måste bara fixa dejt till balen ;-p haha nae, voffi får följa me ;-D


Fan, imorgon flyttar jag hem och blir helt ensam i en vecka.. Så om någon är sugen på att bo ute hos mig kan ni väl höra av er, snälla? Issa kommer iallafall bo hos mig lör-sön. nästa vecka, taack babe :-)
Blir mysiga morgon och kvällspromenader med voffi sen ska jag bäl försöka fixa nån tjejmiddag eller nått..


Nae, nu ska jag sova. En dag imorgon också.. Som sagt hör av er :-)

image33

Kommentarer
Postat av: sofia

är jag och jobbar i norrköping nästa vecka kommer jag lätt å härjar på dig! =)

2008-02-14 @ 23:41:17
URL: http://sofiabostrom.blogg.se
Postat av: jennie

hade gärna hälsat på dig vännen :) men lite långt som du vet :)

2008-02-15 @ 10:08:44
URL: http://jenniesofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback