I think i love you

Från och med idag bor jag ute på landet igen. Känns faktiskt ganska skönt! Slipper åtminstone stressiga kvällar. Men saknar sällskap, det erkänner jag. Var mysigt att bo inne i stan med Tessan. Men någongång måste man ju bo själv också, eller? Har ju åtminstone hunden och katten här hemma (som förövrigt ligger och sover just nu..) Så är ju inte helt öde här hemma. Sen har jag ju telefon så jag kan ringa hit folk om jag vill.

Red bäsen idag, superfin var hon! Riktigt lösgjord! Dock fick jag vara i ridhuset idag, hatar de så mycket! Menmen. Har fodrat hästarna och gått kvällspromenad med hunden nu också. Niice. Imorgon ska jag upp tidigt, morgonpromenad med hunden sen kommer mormor och hämtar upp mig. Ska handla lite. Sen ska jag faktiskt städa hela huset, känns dom det behövs!

Ville ut på krogen idag så in i helvete.. Fan också! Tessan, Carro och alla roliga är ute.. Jag får inte gå ut förns om tidigast typ 3-4 v. kul det känns då.. Det blir så när tävlingar, träningar och allt kommit igång, det gäller att välja. Om en vecka kommer iallafall min  kära familj hem, saknar dom jättemycket!

jag tycker om dig.. mm..

Grattis Klara till körkortet förresten! Då vet jag vem jag ska ringa när jag behöver sjuss sen då ;-D

Kommentarer
Postat av: Åsa

vet hur d ekänsn jag måset också prioritera, men vem pallar ligag bakis en dag när man kan ist kan hina ut och rida i ljuset lr träna inför tävlingarna? :)

2008-02-15 @ 21:20:24
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: Klara

ÅH tack :D:D Det är bara att ringa mig när du vill :D Även om du inte vill ha skjuts ;) hhihih

2008-02-16 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback