sometimes late at night

Onsdagarna börjar kännas riktigt onödiga i skolan nu. Börjar 09:00 med en 40min lektion i Naturkunskap. Därefter är det mentorsråd samt Projektarbete, men våran grupp är klar med projektarbetet så det är typ 20min mentorsråd och så slutar jag typ vid 10:30. Nödvändigt? Är så sjukt skoltrött nu att det fan är galet. Såhär mycket IG varningar har jag seriöst aldrig haft - och alla är pga att jag verkligen inte orkar ta mig tid för att plugga. Jag kan ju igentligen sakerna men orkar inte, så typiskt mig. Vet inte om jag ska söka vidare till hösten.. Kanske tar ett "sabbatsår" och jobbar istället.. vet inte.

Var på Travshopen idag igen, herre gud vad jag är där ofta! haha men jag älskar butiken och Christers priser så vad fan, värt resan! Fick med mig en Mattes fårskinnspadd hem samt tvättmedel till helskodda ridbyxor, allt för 500kr, satt finfint! Dock var jag uppe på Avantia igår och vart impad över hur fint det blivit och hur mycket fina saker dom hade, så blir nog en resa dit efter Göteborg (om det finns några pengar kvar). Göteborg som sagt.. Inköpslistan är sjukt lång men min plånbok kommer nog inte riktigt palla den listan. Tur att pappsen ska med, då kan jag låna lite av honom sålänge :-) Sen är tid beställd för att lägga om Prestige sadeln samt prova ut dressyrsadel.

Skulle ha hopptränat idag, men var fullt i gruppen idag, kul? Nej för jag behövde verkligen, verkligen träna! Peia är så jävla äckligt bitchig nu och går inte fram för fem öre på min skänkel. Menmen gör verkligen mitt bästa nu för att övervinna henne. Skulle ju ha tävlat den 9:de men vet inte om det blir något med de eftersom jag som sagt inte tränat på 3v och då känns de lite tufft att gå in på en 80 bana i litet ridhus.. Äh, ska sluta grina nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback