I'll see you soon?

Idag är jag rysligt sliten! Firade mamma igår, Grattis till henne! Jag kände mig inte riktigt bra igår så jag höll mig till vatten och chokladpudding. Smög mig till sängs ganska tidigt, vill inte riskera att bli sjuk nu! Åkte ut till hästarna tidigt imorse, hade morgonfodring och utsläpp så passade på att fixa iordning allting då, skönast. Ska åka ut lite senare igen och träffa tjejorna för att planera Falsterboresan. Tänkte även gå en sväng med Sunny då också, hon fick ju inte gå någonting igår.

Oh jag är så spänd! Jag och Sofia har en liten plan som vi fixat ut. Det skulle vara helt underbart roligt och spännande. Men förutsättningen för detta är att Sunny blir såld och helst att jag blir fast anställd till hösten. Ska prata med pappa ikväll när han kommer hem och ska även diskutera lite med Linus nu i veckan och se vad han säger. Men som sagt, jag vill verkligen de här så håll tummarna! (Det får vara lite "hemligt" ett tag till..)

Så, om jag får bestämma.. Sunny är till salu. Så om det är någon som är väldigt intresserad av ett litet sto f-02 med fantastiska gångarter och god hoppkapacitet så kan ni ju höra av er. Säljer henne inte till vem som helst då hon är väldigt speciell så tänker inte skicka runt massa bilder och filmer till folk som inte är seriöst intresserade !

I nästa inlägg tänkte jag att ni skulle få kika på min extremt roliga inköpslista till Falsterbo..
Nu ska jag sätta mig i solen ett tag och bättra på brännan! :-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller tummarna för vad det nu än är ;) Hihi, snällt va? xD Och snart är det falsterbo :DD

2008-07-13 @ 14:07:54
URL: http://jennuuth.devote.se
Postat av: Åsa

i know i know ;) vi håller tummar och hovar jag och collina :D

2008-07-13 @ 18:05:22
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback