IMORGON ÅKER VI

Gud vad stressad jag är nu!
BlääÄ, men men nu ska jag sluta stressa mig själv och berätta om dagen och gårdagen lite istället! Åkte hem till Linda med Tessan efter stallet igår. Badade i bubbel och ja, såklart i den "vanliga" poolen också ;-) skapligt förkyld nu! Vi hade det supertrevligt! Gick upp 05.10 imorse *gäsp*, Linda skulle vara barnvakt och vi fick hänga på, usch så trött jag var! Åkte till stallet runt 9.30 mockade ut båda boxarna idag. Jag ska nog inte berätta hur trött, arg, irriterad osv jag var under tiden jag mockade ur boxarna men jag försökte hela tiden tänka "snygga muskler, snygga muskler" haha Red ut med mamma, tessan och becka också. Jag red lilla ponnyprinsen! haha sjukt kul det var att rida ponny igen :-D

Nu har jag precis slängt in de sista i tvättmaskinen, bränt några CD-skivor och börjat packa. Måste nog fortsätta med de så jag inte glömmer någonting nu. För mina vänner, IMORGON drar vi mot Skåne :-D Gissa om jag längtar och ser fram emot de något så enormt?! Så nu blir det ett blogguppehåll en tid framåt, för nu börjar min semester = ingen dator!! Underbart. Finns ju alltid på mobilen för er som saknar mig så mkt att ni måste ringa ;-) 0709 79 59 19. Skapligt mycket pengar jag kommer göra av med denna vecka haha usch ! Jag har ju iallafall något att längta efter nu när ja åker :-D wiiih längrar redan hihi <3

Puss o kram skumbanan !
De är så synd att du är så söt ..

Kommentarer
Postat av: Jennie

JAA :DD Nu är det nära, värsta är att jag inte börjat packa än :S Ush, lite lätt panik...

2008-07-15 @ 20:22:28
URL: http://jennuuth.devote.se
Postat av: Tessan

Hallu!!! Har inte hunnit läsa din blogg sa mycke, har sjukt massor att göra.. Har dock jättekul och träffat manga puckade tyskar.. haha!!! De finns ju bara sanna härm och sa istanbul-tyskarna.. Maila gärna till mig sa kan vi ha lite kontakt!! Hur är de me Peisan?? Kram Tessan

2008-07-17 @ 19:34:34
URL: http://tessanzessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback