min nummer ett

Min blogg har haft damp. Gårddagens inlägg publicerades idag, så vi får väl se när detta publiceras då... hmpf.. Livet rullar på, orkar inte gå runt att vara depp längre fast jag igentligen är de men men..

Från och med imorgon eftermiddag är det semester! tjohooo så skönt det ska bli! Dessutom är det snart dags får Skåne land, hoppas dock att mina reskamrater har tid att träffas snart för planering osv.. Dom verkar inte så intresserade, har tjatat om de flera gånger men de händer inget. Dom vill väl helt enkelt inte umgås med mig.. Anyway, lööön imorgon dessutom, helt underbart OCH på fredag får jag träffa snyggingen, jag längtar sååå! :-D



nu ska jag gå och lägga mig i soffan o titta på film och äta glass! Puss

Kommentarer
Postat av: j e n n u t h

Fin han är Billy boy :'D

2008-07-09 @ 21:18:08
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Klara

Jag är såååå avundsjuk! Jag vill med till Falsterbo :'( Damn med jobb alltså... Men du vart jobbar du nu? Fin han är billy boy :)

2008-07-10 @ 07:52:50
Postat av: Issa

skulle jag föja med eller hur blev det?<3

2008-07-10 @ 11:15:48
Postat av: Tessan

Jag tycker att vi kan försöka att planera nu ihelgen, Natta kan dock inte vara med.. Men jag har lovat att föra fram hennes önskemål osv. :) <3

2008-07-10 @ 17:37:43
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul för dig att få träffa B igen!

2008-07-11 @ 15:07:00
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback