sometimes i feel like i want to run away

NU har jag semester! Så skönt, fast det har faktiskt varit riktigt skönt att jobba också. Dessutom har jag haft riktigt roligt tillsammans med mina arbetskamrater Sara och Maria, ett superteam på att måla! Fast det ska bli skönt med lite sovmorgon nu och sena myskvällar, plus att det kändes riktigt gott att få lönen direkt i handen idag, underbart!

Åkte ut till stallet direkt efter jobbet, då åkte alla i stallet hem.. typiskt .. suck. Saknar Issa något så fruktansvärt! Underbara stunder tillsammans med henne i stallet och uteritterna ska vi inte tala om! Usch, du är saknad lillsis.. Känns som jag inte riktigt är med längre i stallet, vet inte varför. Det känns bara som att man inte blir tillfrågad eller medbjuden längre. Och jag vet, det är troligtvis mig det hänger på.. Men ibland man man börja undra och fråga sig själv vad det är man har gjort fel.. Anyway, träffade underbaraste Carro i stallet! Ooh det var så länge sen så det var helt underbart att se dig, dessutom måste jag säga att du såg ut att må riktigt jävla bra, det glädjer mig! Stod och pratade lite medans pojkarna letade (borttappade) nycklar. Vi måste verkligen ses snart vännen, because you make me smile!



Gick 10min med Sunny i paddocken även idag. Hon har blivit mycket finare i benen redan faktiskt. Hon är fortfarande halt på vänsterbak och ömmar i höger bak. Annars har svullnaden gått ner enormt mycket både på fram och bakbenen. Hon har fortfarande svullnad på hals, bog och mage dock. Men hon verkar inte alls ha lika ont längre, superskönt! Fortsätter med att gå med henne 10-20min varje dag på varierande underlag samt bada benen i kallt vatten och sedan ha kylgelé över natten så är hon nog bra i benen tills vi åker till Falsterbo, sen blir det en hel semestervecka för hennes del.

Peirut var fin i kroppen som vanligt. Ser ingen antydan på hälta längre så nu är det bara att hålla tummarna. Tvättade svansen idag och började rycka manen lite. Båda damerna behöver få manen ryckt men kommer inte hinna förns på söndag så dom får se ut som troll tills dess. För imorgon blir det stallet en snabbis på förmiddagen innan vi åker till B <3 Sen på lördag fyller mamma så då blir det en snabbis i stallet igen.

Nu ska jag sluta babbla, inlägget har redan blivit långt som det är.. Nu ska jag fortsätta gå igenom inköpslistan till Falsterbo, bara av att tänka på de gör att jag mår illa hihi Puss på er mina älskade!

Kommentarer
Postat av: Klara

nu när sunny är skadat så "måste" du ju rida pierina på stallmästerskapen ;D Så när kommer du och övar? ;D hihi

2008-07-10 @ 21:59:13
Postat av: Carro

Klart som fan att vi måste! :)

2008-07-11 @ 15:10:59
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback