söndag..

Jag är supertrött! Detta har inte varit någon vidare bra dag och förtillfället är jag så äckligt sjukt trött på Sveriges jävla pojkar! Ja, alla behöver ju inte ta åt sig med det finns ju vissa som verkligen behöver stoppa in fingrarna i kontakten så popcorna poppar färdigt.. Aja, nog pratat om det. Jag vett att vi kommer reda ut de här på bästa sett tillslut..

Sunny var lite bråkig idag, kanske för att jag var som jag var? Antgaligen, går ridningen dåligt är det absolut inte hästens fel, never. Men jag tog 3 djupa, klappade om min älskade lilla häst, sa tyst förlåt och började om. Hon är nästan perfekt nu, det är nästan så jag vill anmäla till Nyckelryttarna iallafall, jag tror att hon kan klara av det faktiskt. Vi får se :-) Mamma red Buster idag då Katta var sjuk, såg finfint ut! Buster är en bra läromästare åt mammut..


Nä hörni, nu är det bra film på tv 3 så vi får höras imorgon efter jobb och löshoppning! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback