Inköp och utköp ?

Jag lovade ju er att visa min extremt roliga inköpslista för Falsterbo Horse Show 2008.
Så, här kommer den *suck*

Stigläder, Prestige
Öronhuva, Anna Scarpati
Veredus curium olja
Handskar, roeckl
Fluguva, två svarta
Dressyrspö
Flugspray
Benpaddar, mias
Grimskaft

Visst var det väl en rolig inköpslista? SUUUUCK! vill köpa roliga saker! Har ju hört att dom rear ut en hel del saker sjuukt billigt som jag bara VILL ha, men kanske inte behöver. Men men, vi får se. Ska kika igenom min ekonomi nu och kolla efter lite.. Men ni kan ju få se min mer "villja ha lista också" ;-)
Om det bli pengar över (vilket inte är så troligt..) :
John Whitaker hjälm
Samson magplatta
Kingsland collegetröja
Kingsland elisabeth ridbyxor
Glen Gordon förbygel
RG schabrak + öronhuva


Förresten så har jag en HDR förbygel som bara hänger i mitt tävlingsskåp och aldrig används ifall någon vill köpa den billigt? :-) Säg till isåfall, en brun stl full knappt använd som sagt!

Kommentarer
Postat av: m

vad e det som ska reas ut då?=)

2008-07-13 @ 22:12:41
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: m

serriöst :O shhiiit!! då måste jag gå dit redan på måndagen när vi kommer!!! :O självklart kan jag köpa ett åt dig då :) säg bara färg på kanten så jag vet, o kankse ett andra alternativ om det inte finns :) smsa om jag inte hinner se innan vi åker 0705147946 :)

2008-07-13 @ 23:30:46
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: m

btw är det skara som rear ut?=P

2008-07-13 @ 23:37:43
URL: http://melindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback