drinkglas ?

Kan det ha varit veckans varmaste dag denna torsdag? Ja, iallafall känns det som så. Låg ute i solen hela förmiddagen och jag lovar, jag svettades bara av att sitta still i 10 minuter, det kan fan inte vara normalt!! Som tur var kom Issa förbi och bjöd på glass runt 12-tiden, underbara Issa. Vi satt och kollade på gamla filmer på Billy mfl. intressant och se att min ridning faktiskt har utvecklats och det till det bättre, faktiskt! Det var kul att se skillnaden med egna ögon :-) Vi gick på promenad med Teddie också, det var riktigt trevligt! Saknar min lilla Issa supermycket, känns tråkigt att vi inte kan träna och rida ut tillsammans längre, usch saknar verkligen oss.. Vi får se till att ta igen den tiden men långa uteritter nu i sommar tycker jag!

Åkte till stallet vid 18-tiden idag, gick inte att åka ut tidigare när jag skulle rida, det står ju helt still i luften och med tanke på att våran paddock ligger helt i solen är det inte snällt mot hästarna att rida mitt på dagen. Men jag red Sunnybunny när solen var påväg ner och hon var så himla underbar idag! Skrittade fram ute på stigen så hon skulle få en possitiv energi in till banan och guud vad hon är fin nu! Jäkla dressyrponni! Jobbade henne mycket i skritt för att få igenom vänstersidan genom volter, bågar, serpentiner o öppna. Traven och galoppen var väldigt välarbetad idag, kändes att skrittarbetet hade gjort sitt! Idag hade hon lätt gjort ett LB program på 60% och det är grymt bra! Så imorgon blir det skogen med mycket jogging och sträcka ut i galopp så är hon fin till helgen och vi slipper träningsverken :-)

Peisan fick sig ett bad, hon var så fettig och ful i pälsen efter all flugspray och Prob-olja så hon behövde ett bad. Kommit in i sin värsta brunst nu igen och gissa vem det är som startat det? Jo, stallets lilla Putte på 105cm eller nått haha Peia är kul hon, kanske skulle vara kul om hon skaffade sig en pojkvän i sin egna storlek och kanske sin egna ålder också? Puckohäst! Finns ingen som jag älskar så mycket som min lilla pärla, she's lovley!l

Påvägen hem från stallet blev jag 4 gröna glas rikare! Jag älskar Mc Donald's glas erbjudande! Iår ska jag dessutom ha alla färger! Förra året lyckades jag bara kamma hem blå glas, på tisdag börjar dom med rosa glas då lär jag vara stamkund på donken! Hell yeah! ;-) hihi naevars. men de är faktisky bra drinkglas *ängel*


Nu ska jag se sex and the city sen sova! Puss på er mina älskade barn!

Kommentarer
Postat av: j e n n u t h

haha dom är ju perfa till falsterbo drinkarna :D får nog ta mig ett besök på donken!

2008-07-03 @ 23:42:31
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Åsa

haha älskar också dom glasen :D

2008-07-04 @ 12:10:19
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jag ska också samla alla färger i år!

i fredags fick jag med mig 2 gröna glas hem och jag ska bara ha dom rosa också! =)

2008-07-07 @ 11:33:20
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill ha dom lila :D

Och gröna. och rosa :D ALLA ;P

2008-07-08 @ 13:37:47
URL: http://faser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback