inget speciellt nytt..

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge..
Men jag var i Arkösund hela förra helgen och firade midsommar tillsammans med Tessan, Linda, Kimmie och Yvette. Det var superduper trevligt trots att vi blev lite besvikna under vissa perioder. Sen har jag vart i och jobbat också 07.00-16.00 tillsammans med Tessan, Kimmie, Erik och Anita. Erik den lilla skurken som lämnat oss och flyttat till Norge, fy dig! Sen har det varit fullt upp med körkortet, pluggar som en gris till teorin nu. Hästarna har varit 90% av min tid! Hårdträning med Sunny nu eftersom det snart är dags för försäljning. Hon har gått från 0 till 60 på mindre än en vecka, är så nöjd med henne! Hon gör sin debut på tävlingsbanan imorgon också, håll tummarna för mig och min bockande ponny! Peisan som vi nu har fått besked om.. Hon har dragit på sig en ordentlig sträckning eller stukning så hon har fått en liten blödning i benen som vandrat lite upp och ner. Hon ska nu vila i 10 veckor därefter återbesök igen för att se om de har blivit bättre.. Så vila vila vila!!


Orkar inte skriva mer nu, inga som läser iallafall! haha bjuder på lite bilder.. (fullt me nya bilder på pixbox..)
         

Kommentarer
Postat av: terese

är det lokal tävling eller klubb ? _D

2008-06-27 @ 20:01:58
Postat av: Cecilia

Har du ingen film när du rider den nya? Ser himmla trevlig ut.. :)

2008-06-27 @ 20:40:24
Postat av: Åsa

måste få se film på sunny, är sååå nyfiken :D och hallå jag kikar ju in här varje dag faktiskt ;)

2008-06-27 @ 20:42:05
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: j e n n u t h

ingen som läser ;) haha, trogen läsare och det tyder på fler enligt kommentarerna :D låter som ditt liv flyter på rätt bra! hoppas allt blir bra med peia ocskå :) håller tummarna för er imorgon!

2008-06-27 @ 21:21:50
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Klara

När hoppar du imorgon hörredu? :D Jag funderar på att åka förbi för vi ska inte kolla på kusen imorgon ;) höhö

2008-06-27 @ 21:26:22
Postat av: tess

har filmer på henne på youtube, sök på tessklintestam. startar ca kl 10 imorgon, KOM KLARA :D :D

2008-06-27 @ 21:34:18
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: lisa

skönt att ni fått lite besked om peia iallafall.. hur pass allvarligt anses detta att vara? kram till er

2008-06-27 @ 23:13:51
Postat av: Anonym

Tess, man skulle ju inte hoppa kryss med unhästar! ;)

2008-06-28 @ 17:59:44
Postat av: emeliepersson

Gud va skönt att höra om piesan!! Så hon kommer bli helt bra? :):):) Grattis stump till debuten btw, o dessutom ja läser jämt din blogg ;);) Oh DU!! Är lessen att ja inte kunde va på te "arkö"

Kramis

2008-06-28 @ 22:09:11
URL: http://www.efoto.info.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback