svensk sommar

Ny dag, ny vecka. Förra veckan var en bra vecka, denna dag på den nya veckan har börjat med spöregn, är det ett tecken för en dålig vecka? Nae, tecknet för att det kommer bli en dålig vecka är för att den börjar med ett tandläkarbesök idag kl 16.00.. jag är som vanligt alltid lika rädd! Fast de ska bli skönt denna gång, har haft så ont i munnen sen Sunny nockade till mig + att den tand gick av så jag hoppas dom kan fixa de nu så jag slipper ha aj aj i munnen.

Annars då? Livet rullar glatt på :-) I'm happy för en gångs skull, de känns toppen! Peia är mysigast som alltid och jag tror att jag äntligen har hittat rätt hingst nu, men blir så osäker vill ju inte ha en bamsing till hihi, får hoppas att de blir som vi tänkt oss nu! Sunny då, hon är lika fin som vanligt, red henne i ridhuset idag, mycket galopparbete. Hon behöver stärka sig lite mer. Nu går hon i en jämn fin form i galoppen men tappar bakbenen och orkar inte riktigt korta sig men idag tyckte jag att hon gick riktigt bra i vänster varvet! Nu blir det lite lugnt arbete imorgon i skogen sen hoppträning på onsdag, ska se om jag kan få någon att fota eller filma då också (?!) Nästa tisdag är det dags att åka iväg igen troligtvis då  :-)


Nu ska jag leva livet ett litet tag innan tandläkaren, vi kanske hörs imorgon! Puss på er <3

Bjuder på lite bilder från smedby gårds tävlingen igår,
Issa och Newi som vann deras tävlingsdebut på 67% (?) GRATTIS! :-D


blev lite sugen på att fotojobba nu .. hm ..

Kommentarer
Postat av: j e n n u t h

mycket fin häst :)

2008-06-30 @ 14:16:27
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Klara

Jag kan följa med som kamera man om du vill :) Vilken hingst har du för planer på ? :O jag döööör av nyfiken het ;D haha. Tror att Peia kommer bli en toppen mamma iaf :)

2008-06-30 @ 16:50:09
Postat av: m

vad kul med fölis :D

2008-06-30 @ 17:45:57
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh va kul ska du betäcka peia!? :D vilken hingst funderar du på?

2008-06-30 @ 18:33:29
Postat av: malin

Ska du betäcka Peia? Spännande... med vilken hingst?

2008-06-30 @ 18:50:12
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: alexx

åhh snygging ponny hon har skaffat sig! du får tvinga henne att rida laget i höst! ;D

och jag kan med göra det om klara inte kan ;D HAHA!

naerå, men ärligt så tycker jag att vi måste träffas snart tess!

2008-06-30 @ 20:24:35
Postat av: sofie

jätte snygg ponny hon skaffat, har hon inte araben kvar längre ?

hoppas det kommer gå bra med fölis

2008-06-30 @ 21:01:45
Postat av: Emelie

Va har issa skaffat sig en ny? Probban då? O bäz?

2008-06-30 @ 22:53:31
URL: http://www.efoto.info.se
Postat av: j e n n u t h

det hoppas jag med :D gör vi inte blir jag ledsen <3' haha :D jag ska ner där torsdag, när kommer ni ner? :)

2008-06-30 @ 23:18:17
URL: http://jennuth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback