tjockis bullar

Lovar att jag ska uppdatera bloggen med ett riktigt jobbigt långt inlägg när jag kommer hem från stallet, men nu tänker jag bara bjuda på lite bilder på mina älskade tjockisar :-D thihi bantning nästaaa !

  

btw, jag vill blinga min hjälm..

Såhär, med mina initialer "TK" o sen massa bling! Men saken är ju den att jag har ju inte ens en GPA Speed Air hjälm, så jag kan ju inte blinga den sådär har jag kommit på.. smart! Meeen sen kom jag ju på att jag har en asgammal ATH hjälm (typ ser ut som en superfejkad GPA) som jag kan blinga bara på slingan i fram med mina fina "TK", visst vore de snyggt? :-D jajjebjörn, de får fan bli nästa projekt alltså ..

Kommentarer
Postat av: Klara

hihi Tess du är så nörd ;) <3

2008-06-15 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback