can you feel the love I feel

skrev nyss världens längsta inlägg, sparades det? NAE!!!
så nu orkar jag inte skriva om.. fan också..

Jaja, kortfattat då.
Skolan, kul första timmarna, matlagningen skitkul med Emilia, Johanna och Amanda. Sjuk humor, ganska dålig sådan också och väldigt dåliga på kolhydrater och proteiner. Skolfotografering till årsboken, vitklädd. Alla vart super förutom jag, jag såg verkligen dundersjuk ut. Jippie, kul att det ska vara med i årsboken lixom. Jaja, fick G+ på Psykologi provet och även G på svenska provet så de känns as skönt. Bara Naturen och Matten kvar nu, kämpakämpa! Gick hem sedan då febern kom tillbaka.

Red Peia idag, genomarbetad tills imorgon då det är hoppning i Hållstad för våran del, alltså ingen Micke träning denna vecka. Ska till Lotta Jerhammar-Cidheden på onsdag och visa Peia för första gången, lite nervöst. Tävling på fredag, 90cm debut. Håll tummarna!

Nu ska jag fortsätta äta min överkyddade, varma nudlar samt dricka mitt citronte med honung så jag blir frisk! Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ska ut till Lotta. Hon komemr tycka att Peia är kanoners ju :) Kanske får se dig här ute på onsdag då..., bor ju jätte nära Lotta :) KRAMIS

2008-03-17 @ 21:36:32
Postat av: Klara

Ska du till Vrf och hoppa på Fredag ? :)

2008-03-19 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback