can you ever love me?

Gissa vem som är mest skoltrött just nu? Jag har svaret, hon heter Tess Klintestam och läser Turism programet på Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping. Usch, vet att det är sista slutspurten nu men finns det någon energi över till det då eller? Nae, orken är så jävla totalt slut! Nu är det två veckor kvar till mösspåtagning, fy fan så gött!

Efter skolan idag träffade jag världens bästa Tessan, vi gick och sola. Hel super! Tyckte faktiskt att jag förtjänade lite avkoppling så tjatade med mig Tessan, hon behövde också ta det lite lugnt ;-) thihi efter solningen blev det stallet en snabbis. Återbesök imorgon kl 11.00 -håll tummarna- sen blev det Sydvallen för fotbollsmatch. Ösgötacupen och Hageby fick storstryk.. Dåligt spel idag, för lite snack och för mycket tjaffs! Passningarna gick inte hem och pojkarna sprang med ögonen nere i backen, fy skäms. Två straffar fick vi tur var väl det då domaren var helt borta under hela matchen, speciellt andra halvlek. Domarjävel! Det var ett sånt tillfälle när man bara ville ställa sig och skrika "ut med domar'n och in med Nalle Puh", tror fan han hade dömt bättre än domaren idag.. suck!

Vart ganska snabbt hem då jag vart supermyggbiten och det var kallt. Trisst att pojkarna var arga och deppiga efter matchen, var ju inte så mycket snack med M pga av det.. Men så kan det va. Som sagt, återbesök imorgon med Peia. Jag är så spy nervös att jag bara vill ha nått lugnande...

Kommentarer
Postat av: jennie

Kom igen vännen, satsa det sista på skolan nu :) Sen är du av med det! Och lycka till med Peia imorgon, håller tummarna sten hårt för er!!

2008-05-06 @ 22:31:01
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se
Postat av: jennie

Som vanligt kom det sista inte med, gaah :@ Men iaf, vem är M? Tihi, blev ju nyfiken nu! :DD

2008-05-06 @ 22:31:57
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se
Postat av: Tessan

Håller alla tummar jag har i hela världen!! haha! fler miljoner!!!

2008-05-06 @ 22:31:58
URL: http://tessanzessan.blogg.se
Postat av: Carro

Håller tummarna stenhårt!

2008-05-07 @ 21:48:14
URL: http://resultativ.blogg.se/
Postat av: Klara

Håller tummarna!!

2008-05-08 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback