once again

Måndag och jag är redan trött på skolan haha
Fotojobbade igår inne på Hageby. Det gick bra, blir ju ganska långa dagar när det är ponnyhoppning, speciellt med lag dessutom. Men jag tyckte det rullade på ganska fort ändå. Tog ca 300 bilder, har redigerat två klasser nu som finns uppe på hemsidan. Grymt nöjd med lagklass bilderna och även vissa LC bilder. LD clear round bilderna vart superkassa haha. Grattis Hageby lag 2 till segern! Btw, jag brännde mig som fan i solen! Helt knallröd idag och har bajsont på axlarna! Så kan de va..

Jag vill ha en frisk och hel häst nuuuu! Eller vill åtminstone att Peisan ska bli bra nuuu :-( Saknar träningarna så jäävla mycket. Tappar så mycket ridning när man inte får hålla igång. BlääÄ

Grattis till Amanda och Billy också som gjorde jättebra ifrån sig på tävlingen! Ett liten pet bara men rundan såg sååå jävla fin ut så man glömde bort de där nedslaget. Du har gjort ett dunderjobb med honom Amanda, ta åt dig! Du är superduktig och tillsammans med B kommer de bli hur bra som helst!! Så grattis igen :-) <3
 

Nu ska jag sova, puuusss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaha..vad har jag missat nu då? *hoppas hoppas*? :)

2008-05-12 @ 22:43:03
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: jennie

Fick du träffa Billy igår? :D Eller dom var inte och tävlade på 'er' klubb?

2008-05-13 @ 16:00:48
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se
Postat av: Magdalena, Madick Foto

Väntar du på pengar för att ha råd att köpa bilden är det osmart att lägga ut den med text på, då kostar den nämligen 500 kr mot 50 kr om man beställer rätt väg.

Jag väntar på en beställning ett par dar innan jag skickar fakturan dock. Kontakta mig snarast!

Magdalena, Madick Foto

2008-05-14 @ 12:54:58
URL: http://www.madick.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback