The end

Fy fan vilken hektisk vecka det har varit! Usch, känns som att jag knappt hunnit med att sova om jag ska vara ärlig. MEN, nu mina kära vänner är den sista skoldagen (föralltid) avklarad och jag är lyckligast i världen!! Skrev mitt sista prov idag, rensade ut mitt skåp och bara log, såå skönt! Imorgon är det sista dagen på jobbet, sorgligt. Sen på måndag är det bara tal och information från rektorn, samt att betygen sätts då, sen på tisdag gäller det, MÖSSPÅTAGNING och första dagen på STUDENTVECKAN!!! Jag bara längtar så tårarna börjar rinna! Nu är det inte långt kvar. Jag säger bara:
TORSDAGEN DEN 5 JUNI 2008 KL 16.00 KUNGSGÅRDSGYMNASIET - I'll se you there?


Hästarna har gått ganska lugnt i veckan. Lite lining och löshoppning igår. Musses första löshoppning ever!! Så duktig hon var, skuttade över 90cm utan problem. Vill inte pressa henne med höjderna så fick räcka :-) Peisan är fortfarande halt, så vi får se vad Åsa säger på onsdag. Men hon är pigg och glad så jag hoppas på de bästa!



Våra (DUS) sponsor pikeer är påväg också. Tessan, visst skulle du ha en också? Dom kommer bli så fina så fina,  tack Christer! Fick min jacka idag också, finfin, måste sy in den lite bara! jaja, nu ska jag vila upp mig! Puss 

Kommentarer
Postat av: Klara

Det ska bli så himla skönt att få slippa skiten! Vi måste röja på student veckan ;D

2008-05-25 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback