you're my everything

Jag älskar min lilla polla! Hon är så underbart söt, så mysig och kelen nu när hon inte får röra på sig hihi Dock är hon inne i sin värsta brunst nu så hon vänder ju upp rumpan till allt och alla, lite charmigt. Hoppas hon blir bra snart så jag får komma igång med träningarna igen, saknar Micke träningarna som fan! Hade varit så kul att kvala nu ivår men det kommer fler chanser, huvudsaken är att hon bli bra, min lilla pärla! Kollade nyss på lite hästannonser, vart helt förälskad i en Majim valack! Synd bara att den kostade ca 200.000 kronor och dom finns verkligen inte hos oss "vanliga Svenssons" men så fin den var!

  - min lilla tjockis första veckan hos mig :-)

Gjorde stallet ganska snabbt idag, körde sedan hem hela vägen. Sen körde jag ut en sväng på Tåby också, blir galen på mig själv. Blir så fruktansvärt osäker i vänstersvängar, förstår inte varför!? Men, det blir väl bättre med tiden. Körkort i sommar SKA det bli iallafall. Nu har jag fan haft ett år på mig.

Annars är det lugnt här, har försökt skriva på projektrapporten lite men det går så sjukt dålig så blir bara deprimerad. Sen la jag in lite sånna härliga memories på en ny sida på pixbox. ´Gud vad jag saknar alla fina gamla hästar man har haft genom tiderna. Håller fortfarande på att lägga in och det känns som att hästarna bara har försvunnit ifrån mig alldeles för snabbt, nu senast Bellman. Usch usch. Men life goes on. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback